Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Γήπεδο Άγιαξ (Παρουσίαση ομαδικής εργασίας Β5)


ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ

4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2011-2012
ΤΑΞΗ: Β
ΤΜΗΜΑ: Β5 ΟΜΑΔΑ 2Η
ΜΑΘΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΘΕΜΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑ ΓΗΠΕΔΟΥ ΓΟΥΕΜΠΛΕΪ (ΑΓΙΑΞ)

Εξωτερική μακέτα(γηπέδου ΑΓΙΑΞ)
Εσωτερική μακέτα (γηπέδου ΑΓΙΑΞ)   
           1.        ΣΠΥΡΟΥΛΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
           2.        ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
           3.        ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
           4.        ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
           5.        ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ
           6.        ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
           7.        ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ
           8.        ΣΤΟΥΜΠΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
           9.        ΣΤΡΑΒΟΔΗΜΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
        10.      ΣΩΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΝΑ
        11.      ΤΑΣΟΥΛΑ ΧΑΡΑ
        12.      ΤΖΙΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
        13.      ΤΖΟΓΑΝΗ ΜΑΡΙΑΜ
Υπεύθυνη τμήματος: Βλαχογιάννη Κωνσταντίνα








ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
1.    ΟΡΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ- ΣΚΟΠΟΣ
2.ΤΟΜΕΑΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΗΚΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ
3.ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ
4.ΡΟΛΟΙ ΜΑΘΗΤΩΝ
5.ΥΛΙΚΑ- ΑΞΙΑ ΥΛΙΚΩΝ
6.ΕΡΓΑΛΕΙΑ
7.ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
8.ΕΠΙΛΟΓΟΣ
9.ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
        10.ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ












1.Ορισμός και σκοπός

Γιώργος Σταμάτης

Ομαδική εργασία λέγεται η εργασία που γίνεται από ένα σύνολο  ή μια ομάδα μαθητών – μαθητριών. Έχει σκοπό να αναπτύξει την ομαδικότητα, τη συμμετοχή , τη φιλία, τη συνεργασία καθώς και τις γνώσεις και δεξιότητες των μαθητών μέσα στην τάξη.

2.Τομέας στον οποίο ανήκει το έργο

Κατερίνα  Σπυρούλια

1)    Σε ποιον τομέα παραγωγής ταξινομείται το γήπεδο Γουέμπλεϊ.
Μιλώντας γενικά θα λέγαμε ότι τα προϊόντα που παράγονται και οι υπηρεσίες ταξινομούνται σε τρεις τομείς του πρωτογενή του δευτερογενή και του τριτογενή τομέα.
Η ταξινόμηση αυτή μας εξυπηρετεί στο να μελετήσουμε καλύτερα την παιδαγωγική διαδικασία.
Όσον αφορά το θέμα εργασίας μας, το γήπεδο Γουέμπλεϊ ως παραγωγική μονάδα την κατατάσσουμε στον τριτογενή τομέα.
Ο τριτογενής τομέας ή τομέας υπηρεσιών περιλαμβάνει την παραγωγή των υπηρεσιών (άυλα αγαθά) δηλαδή όλες τις ενέργειες που είναι απαραίτητες για να φθάσει και να κατανεμηθεί σωστά το προϊόν στον καταναλωτή (μεταφορές – εμπόριο – επικοινωνίες – διαφήμιση – τραπεζικές εργασίες – ενημέρωση – ταξίδια – δημόσια παιδεία, υγεία κλπ).
Ειδικότερα εξετάζοντας το θέμα της εργασίας μας διαπιστώνουμε ένα έργο που παρέχει τις εξής υπηρεσίες: 13 εστιατόρια με 2.000 καθίσματα συνολικά, ξενοδοχείο εντός του γηπέδου χωρητικότητας 200 κρεβατιών. Προηγμένους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. 478 κυλικεία με δυνατότητα εξυπηρέτησης 40.000 θεατών. Προς το γήπεδο υπάρχει εξαιρετικό οδικό δίκτυο και ο υπόγειος είναι ικανός να μεταφέρει προς το γήπεδο πάνω από 50.000 επιβάτες την ώρα. Επίσης προσφέρει ψυχαγωγία σε χιλιάδες επισκέπτες και παρέχει διαφήμιση σε εκατοντάδες επιχειρήσεις.
2)    Ποιους πόρους χρησιμοποιεί.
Για την παραγωγή των υπηρεσιών του γηπέδου χρησιμοποιούνται φυσικοί πόροι, νερό ενεργειακοί πόροι και οποιοδήποτε άλλ9ο αγαθό προέρχεται από τη φύση.
Βασικός συντελεστής παραγωγής είναι η εργασία που διακρίνεται σε σωματική και πνευματική. Στο γήπεδο εργάζονται εκατοντάδες υπάλληλοι, λογιστές, μηχανικοί, εξειδικευμένοι επιστήμονες, εργάτες καθημερινά έτσι ώστε να λειτουργεί σωστά.
Τέλος στους πόρους θα αναφερθούμε στο Φυσικό και Ανθρώπινο κεφάλαιο. Στο φυσικό κεφάλαιο του γηπέδου μιλάμε για το οίκημα, τις συσκευές (καθαρισμός και συντήρηση του γηπέδου, οπτικές ίνες που επιτρέπουν την εγκατάσταση της νεότερης τεχνολογίας) τα χρήματα ξοδεύτηκαν 250 εκατομμύρια λίρες για την ανακατασκευή του.
Στο ανθρώπινο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο ανθρώπινο δυναμικό ως χώρα που αποφάσισε μεσολάβησε έτσι ώστε να αξιοποιηθούν οι πόροι και να ανακατασκευαστεί το γήπεδο. Συγκεκριμένα το 1995 το Βρετανικό Συμβούλιο θέτει το ζήτημα της εγκατάστασης του πάρκου του Γουέμπλεϊ που είχε δημιουργηθεί για πρώτη φορά το 1880. Από τότε και μετά υπέστη αλλαγές έως την τελευταία ανακατασκευή του που σχεδίασαν οι βραβευμένοι αρχιτέκτονες Φόστερ και Πάρτενς.

3.Γενικά για το έργο

Σταυροπούλου Σπυριδούλα

Το γήπεδο του Γουέμπλεϊ παρέχει πολλές ανέσεις στους θεατές σε σχέση με άλλα γήπεδα. Μερικά από τα πλεονεκτήματά του είναι:
·        Το γήπεδο έχει 90.000 καθίσματα μπροστά από τα οποία δεν υπάρχει κανένα οπτικό εμπόδιο.
·        Υπάρχουν 310 θέσεις αναπήρων και 400 θέσεις δημοσιογράφων
·        Κάθε μια από τις δύο γιγαντοοθόνες που είναι στο γήπεδο έχει το μέγεθος 600 κανονικών τηλεοράσεων.
·        Τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης αναψυκτικών μπορούν να προμηθεύσουν 30.000 κουτάκια σε 10 λεπτά.
·        Κατά μέσο όρο στο ημίχρονο ενός ποδοσφαιρικού αγώνα διατίθενται 40.000 ποτήρια μπύρας.
·        Στο γήπεδο υπάρχουν 2618 τουαλέτες, 47 σημεία πώλησης εισιτηρίων, προγραμμάτων και εμπορικών προϊόντων, ανσανσέρ και 30 κυλιόμενες σκάλες.
·        Η αψίδα έχει μήκος 315 μέτρα και είναι η μεγαλύτερη ανάλογη κατασκευή στη Γη.
·        Η οροφή του γηπέδου είναι 44.500 τ.μ. με περισσότερα από 16.000τ.μ. από αυτά να είναι κινούμενα.
·        478 κυλικεία έχουν ικανότητα εξυπηρέτησης 40.000 θεατών σε ελάχιστο χρόνο, ενώ δεν λείπουν και 13 εστιατόρια με 2.000 καθίσματα συνολικά.
·        Έχει χτιστεί ξενοδοχείο εντός του γηπέδου με θέα προς τον αγωνιστικό χώρο, χωρητικότητας 200 κρεβατιών.
·        Προς το γήπεδο υπάρχει εξαιρετικό οδικό δίκτυο και ο υπόγειος είναι ικανός να μεταφέρει προς το στάδιο πάνω από 50 επιβάτες την ώρα.
Τα μειονεκτήματα σε σχέση με τα πλεονεκτήματα του γηπέδου είναι ελάχιστα έως και καθόλου:
·        Η εύρεση εισιτηρίου σε πολλούς αγώνες είναι αρκετά μεγάλη με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παράπονα από τον κόσμο.
·        Επίσης άλλο ένα μειονέκτημα του γηπέδου είναι τα συνθήματα που δημιουργούνται από τους ανθρώπους.

Το 1880, το πάρκο του Γουέμπλεϊ είχε γήπεδα ποδοσφαίρου και κρίκετ, στίβο, σιντριβάνια, τεχνητούς καταρράκτες, πεζόδρομους και πολλούς κήπους. Το 1889, ο πρόεδρος του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου, Σερ Έντουαρντ Γουάτκιν, αποφάσισε να κατασκευάσει έναν πύργο 350 μέτρων. Επιθυμούσε τη κατασκευή ενός πύργου παρόμοιου με τον Πύργο του Άιφελ στο Παρίσι, αλλά με μεγαλύτερο ύψος και ομορφότερο. Λόγω όμως ξαφνικής έλλειψης χρημάτων, το σχέδιο εγκαταλείφθηκε, αφού ο πύργος είχε φτάσει το ύψος των 61 μέτρων. Το κτίσμα αποτελούσε αξιοθέατο έως το 1907, οπότε και κατεδαφίστηκε.
Το 1918 σχεδιάστηκε από την κυβέρνηση να κατασκευαστεί ένας εκθεσιακός χώρος, ο οποίος θα περιλάμβανε ένα στάδιο στο κέντρο του. Το Γουέμπλεϊ επιλέχθηκε σαν η καταλληλότερη τοποθεσία. Ο εκθεσιακός χώρος περιλάμβανε 219 στρέμματα. Το στάδιο χτίσθηκε στην περιοχή ακριβώς όπου είχε κατασκευαστεί ο πύργος. Το στάδιο ονομαστικέ αρχικά Αυτοκρατορικό. Σχεδιάστηκε από τους αρχιτέκτονες Σερ Τζον Σίμποου και Μάξγουελ Άγιερτον και κατασκευάστηκε από τον μηχανικό Σερ Όουεν Ουίλιαμς. Οι συντελεστές της κατασκευής προτιμήθηκαν λόγο της προτίμησης τους προς το σκυρόδεμα. Χρειάστηκαν 300 μέρες για την κατασκευή του και κόστισε 750.000 λίρες. Χρησιμοποιήθηκαν 25.000 τόνοι σκυροδέματος 1000 τόνοι ατσαλιού και μισό εκατομμύριο πριτσίνια. Οι δύο τετράγωνοι πύργοι είχαν ύψος 126 πόδια ο καθένας. Οι χρησιμοποίηση σκυροδέματος στο Γουέμπλεϊ αποτελούσε καινοτομία για την εποχή κατασκευής του.
Η χωρητικότητα του σταδίου ήταν αρχικά 125.000 θεατών, από τους οποίους οι 30.000 καθιστοί. Πριν ανοίξει προς το κοινό, οι κερκίδες του ελέχθησαν από στρατιώτες, που βημάτιζαν συγχρονισμένα σημειωτόν σε κλειστό σχηματισμό. Ο εκθεσιακός χώρος περιείχε σιντριβάνια, λίμνες, κήπους και εκατοντάδες περίπτερα εκθετών


4.Ρόλοι μαθητών

ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ

Κατερίνα Σπυρούλια

Ποιότητα είναι το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που ικανοποιούν τις προδιαγραφές ή τις απαιτήσεις του πελάτη, όπως:
·        Ασφάλεια
·        Διάρκεια ζωής
·        Τρόπος λειτουργίας
·        Μέγεθος,
·        Ταχύτητα εξυπηρέτησης κλπ.

Για την επίτευξη της ποιότητας, τρεις έννοιες παίζουν καθοριστικό ρόλο:
·        Η τυποποίηση
·        Η πιστοποίηση και
·        Η διαπίστευση

v Τυποποίηση, είναι η διαδικασία με την οποία καθιερώνονται οι προδιαγραφές για την παραγωγή, τη σύνθεση και τις ιδιότητες που πρέπει να έχει ένα προϊόν.
Από τη στιγμή της δημιουργίας του προϊόντος αρχίζει η προτυποποίησή του, και όταν κυκλοφορήσει στην αγορά συνοδεύεται από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Στην Ελλάδα, αρμόδιος φορέας για την τυποποίηση είναι ο ΕΛΟΤ (Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης), ο οποίος επεξεργάζεται θέματα προς τυποποίηση σε Εθνικό, Ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.

v Πιστοποίηση, είναι η επιβεβαίωση ότι ένα προϊόν ή υπηρεσία έχει παραχθεί σύμφωνα με ένα πρότυπο και ανταποκρίνεται στις περιεχό-μενες σ’ αυτό προδιαγραφές.
Υπάρχουν 2 ειδών πιστοποιήσεις:
Ø Η πιστοποίηση ενός προϊόντος ώστε να διαπιστώνεται η συμμόρ-φωσή του σε πρότυπα, κατά την οποία το προϊόν υποβάλλεται σε μια σειρά δοκιμών, σύμφωνα με αναγνωρισμένα πρότυπα, σε ένα εργαστήριο.
Ø Η πιστοποίηση ως προς την ποιότητα, σύμφωνα με την οποία εάν ένας κατασκευαστής επιθυμεί να πιστοποιήσει ότι ένα προϊόν του χαρακτηρίζεται από σταθερή και επαναλήψιμη ποιότητα καταφεύ-γει στην αντίστοιχη πιστοποίησή του, σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα του ΕΛΟΤ.

v Διαπίστευση, είναι η διαδικασία με την οποία ένας αρμόδιος φορέας παρέχει επίσημη αναγνώριση, ότι ένας άλλος φορέας ή πρόσωπο είναι ικανός να πραγματοποιεί ειδικά έργα.
        Στην Ελλάδα, αρμόδιος φορέας Διαπίστευσης είναι το Εθνικό Συμβούλιο Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ), το οποίο λειτουργεί στο υπουργείο Ανάπτυξης και δέχεται αιτήσεις για τη διαπίστευση εργαστηρίων δοκιμών και διακρίβωσης και φορέων πιστοποίησης και ελέγχου.


ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Ως διευθύντρια ποιοτικού ελέγχου είμαι υπεύθυνη για τη διασφά-λιση της ποιότητα του προϊόντος σε όλες τις φάσεις της παραγωγής. Ελέγχω άμεσα την ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος. Συγκρίνω το παραγόμενο προϊόν με τις προδιαγραφές που έχουν καθορισθεί ότι θα πρέπει να ικανοποιεί και αναφέρω τα αποτελέσματα.
Τα καθήκοντά μου περιλαμβάνουν:
Ø Καθορίζω τις προδιαγραφές των προϊόντων
(σε συνεργασία με το διευθυντή-τρια παραγωγής και προώθησης πωλήσεων)
Ø Ελέγχω συνεχώς τα στάδια παραγωγής του προϊόντος
Ø Καθορίζω το είδος του ελέγχου της ποιότητας σε κάθε φάση παραγωγής και συντάσσω αναφορές στη Γενική Διεύθυνση σε σχέση με τον έλεγχο της ποιότητας των προϊόντων που παράγονται.
Ø Συνεργάζομαι με το διευθυντή-τρια παραγωγής και προώθησης πωλήσεων
Ø Διατηρώ κατάλογο των αποθεμάτων της εταιρείας σε υλικά στις αποθήκες
Ø Διατηρώ κατάλογο με τις ποσότητες και τα είδη των υλικών που απαιτούνται για την καθημερινή λειτουργία της Βιομηχανίας.


ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
Γιώργος Σταμάτης


Ο Διευθυντής Προμηθειών θα πρέπει να καθορίζει τη συνεργασία με τον Διευθυντή Παραγωγής για την ποσότητα των υλικών. Επίσης να συγκεντρώνει με τις προδιαγραφές των πρώτων ύλων που διατίθενται στην αγορά . Να ζητά προσφορές από τους προμηθευτές με κριτήρια την τιμή την ποιότητα και τον χρόνο παραγώγης.
Να ελέγχει τα προϊόντα για την ασφαλή αποθήκευση των προμηθειών σε άλλα τμήματα . Να κρατάει τα αρχεία με τις παλιές παραγκελίες και τέλος να συνεργάζεται με τον Διευθυντή Οικονομικών        








ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Γιάννης Σταμάτης


Ο μηχανικός  σχεδιασμού προϊόντος ασχολείται με το  σχεδιασμό  νέων  προϊόντων ή την βελτίωση παλιών. Ο σχεδιασμός  προϊόντος  δεν  περιορίζεται  μόνο στα  κατασκευαστικά σχέδια ενός  προϊόντος αλλά και στην μορφή του ή στην ελκυστική και πρακτική  συσκευασία του. Ο μηχανικός σχεδιασμού  προϊόντος αρχικά προσδιορίζει τις  ανάγκες  που  καλείται να ικανοποιήσει  ο σχεδιασμός. Ακολουθεί η σύλληψη  της  ιδέας ,επιλέγεται η καλύτερη  και  σχεδιάζεται στον υπολογιστή. Έπειτα ακολουθεί η φάση δοκιμών του πρωτοτύπου . Αφού γίνουν οι  απαραίτητες βελτιώσεις ,ακολουθεί νέα σειρά ελέγχων. Στο τέλος κατασκευάζεται το μοντέλο. Μεταξύ του μηχανικού σχεδιασμού  προϊόντος και του διευθυντή Παραγωγής υπάρχει  συνεχής συνεργασία μέχρι την τελική μορφή. Ο μηχανικός σχεδιασμού λαμβάνει πάντα υπόψη του τις ανάγκες. Ο σχεδιασμός ενός προϊόντος πρέπει να είναι ακριβής και να κατασκευάζεται με μεγάλη προσοχή.    
Διευθυντής Μάρκετινγκ

Χρήστος Σταμάτης

Ο ρόλος που καλείται να διαδραματίσει ο διευθυντής μάρκετινγκ είναι πολύ σπουδαίος. Ο διεθνής όρος «Μάρκετινγκ» περιγράφει όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης που στοχεύουν στην διάθεση των παραγόμενων προϊόντων στην αγορά.
Ο διευθυντής Μάρκετινγκ συνεργάζεται κυρίως με τον μηχανικό σχεδιασμού προϊόντος, τον μηχανικό παραγωγής και τον Διευθυντή οικονομικών.
Το Μάρκετινγκ περιλαμβάνει:
1.     Την έρευνα αγοράς
2.     Τη διαφήμιση και την προώθηση των προϊόντων και
3.     Τις πωλήσεις

1.       Έρευνα αγοράς: Η έρευνα αγοράς προσδιορίζει τις διαθέσεις των πελατών και των καταναλωτών απέναντι σε κάποιο προϊόν, τις ανάγκες τους για νέα προϊόντα και προτείνει εκείνα που θεωρεί σκόπιμο να παράγει η εταιρεία , για να έχει κέρδη. Ταυτόχρονα λαμβάνει υπόψη την τιμή των ανταγωνιστικών προϊόντων και τις προοπτικές για κατάκτηση νέων αγορών, για να προσδιοριστούν οι επιθυμίες και οι ανάγκες των καταναλωτών , συντάσσεται ερωτηματολόγιο και επιλέγεται ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα πληθυσμού.
2.       Διαφήμιση: Η διαφήμιση παίζει ένα σημαντικό ρόλο για την πώληση των προϊόντων. Για την διαφήμιση χρησιμοποιούνται διάφορα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Τη διαφήμιση την αναλαμβάνουν συνήθως διαφημιστικές εταιρείες που καλύπτουν τις ανάγκες των επιχειρήσεων σ’ αυτόν τον τομέα.
3.       Πωλήσεις: Ο τομέας των πωλήσεων ασχολείται με:
·        Το σύστημα προώθησης των προϊόντων της επιχείρησης στην εσωτερική και εξωτερική αγορά.
·        Την επιλογή και εκπαίδευση του προσωπικού που θα κάνει τις πωλήσεις
·        Τον τρόπο πληρωμής


Διευθυντής Παραγωγής

Κλεοπάτρα Στασινού

O Διευθυντής   Παραγωγής είναι υπεύθυνος για το συντονισμό και την υλοποιήση του προγράμματος παραγωγής με σκοπό να παραχθούν προϊόντα υψηλής ποιότητας με το μικρότερο δυνατό κόστος .Είναι δηλαδή υπεύθυνος για το σχεδιασμό προγραμματισμού και τον έλεγχο της παραγωγικής διαδικασίας (διαχείριση παραγωγής )

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Νεκτάριος Σταυρόπουλος

Ως διευθυντής εκπαίδευσης είμαι υπεύθυνος για την συνεχή οργάνωση και εκτέλεση εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε όλα τα επίπεδα (παραγωγής, γραμματειακής ,υποστήριξης ,πωλήσεις κ. λ. π. ) σύμφωνα με τις τεχνολογικές εξελίξεις. 
Εγώ σαν αρμόδιος για την εκπαίδευση φροντίζω: Οι εργαζόμενοι να εκπαιδεύονται συνεχώς αι κατάλληλα.
Για την επιμόρφωση του προσωπικού ως υπεύθυνος εκπαίδευσης φροντίζω για τον προγραμματισμό ,την οργάνωση ,τη διεξαγωγή του και την επιβλέψει εκπαιδευτικών σεμιναρίων και επιμορφωτικών ημερίδων.
Μερικά από τα αντικείμενα εκπαίδεσης είναι:
1)    Εισαγωγικά σεμινάρια στους νέο προσληφθέντες
2)    Νέοι τρόποι παραγωγής των προϊόντων ( αυτοματοποίηση χρήση υπολογιστών και συστημάτων αριθμητικού ελέγχου) (NC, rombot  κ.λ.π.)
3)    Σχέσεις μεταξύ εργαζομένων και σχέσεις εργαζομένων και διοίκησης
4)    Ασφάλεια στο χώρο εργασίας
5)    Ποιοτικός έλεγχος της παραγωγής



Διευθυντής ασφαλείας και υγιεινής


ΣπυρΙδούλα Σταυροπούλου

Για την αποφυγή ατυχημάτων στο χώρο εργασίας σημασία έχει η πρόληψή τους καθώς και η τήρηση των κανονισμών ασφαλείας και υγιεινής. Ο αρμόδιος για την ασφάλεια και τη υγεία φροντίζει:
1.     Για την ασφάλεια εργασίας με τους κανόνες ασφαλείας, τον έλεγχο και τη συντήρηση μηχανημάτων, την εκπαίδευση προσωπικού και την τοποθέτηση αφισών όπου κρίνεται απαραίτητη
2.     Την υγεία των εργαζομένων με κατάλληλες προληπτικές εξετάσεις
3.     Την προετοιμασία σχεδίων έκτακτης ανάγκης με εντοπισμό και ταξινόμηση των κινδύνων
4.     Τη δημιουργία αρχείου με όλα τα ατυχήματα που συνέβησαν στον χώρο εργασίας.







ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Πέτρος Στούμπος

Ο Διευθυντής οικονομικών έχει ένα από τους πιο σπουδαίους ρόλους σε μια εταιρία αφού συντονίζει τα οικονομικά της (μισθοδοσία ,φορολογικά κ.τ.λ.).Ακόμα είναι αυτός που ελέγχει τα  οικονομικά μιας εταιρίας καθώς και το σύστημα συναλλαγών με τις τράπεζες. Βέβαια ο διευθυντής οικονομικών συμμετάσχει στη αναμόρφωσή του καταστατικού μιας εταιρίας διότι στο καταστατικό ορίζεται η μορφή της εταιρίας, το τι θα παράγει αυτή κ.τ.λ. ακόμα συντάσσει τον προ υπολογισμό μιας εταιρίας .Τέλος συντάσσει τον ισολογισμός μιας εταιρίας με βάση τα οικονομικά στοιχεία οποίος ισολογισμός είναι ο λογαριασμός στο τέλος  του οικονομικού έτους που περιλαμβάνει ίδια και ξένα περιουσιακά στοιχεία.
Στον διευθυντή οικονομικών υπάγονται τρία βασικά τμήματα :
 
Þ   Το λογιστήριο
Þ   Το τμήμα  κοστολόγησης
Þ   Το φοροτεχνικό

                                     







Διευθυντής Προσωπικού

Χρυσούλα Στραβοδήμου


Ο Διευθυντής Προσωπικού είναι υπεύθυνος να επιλέγει το κατάλληλο προσωπικό για τη σωστή λειτουργία μιας επιχείρησης.
Εγώ ως διευθυντής προσωπικού φροντίζω:
1)    Για την πρόσληψη προσωπικού, αφού πρώτα μελετήσω με προσοχή τα βιογραφικά τους και δω ότι έχουν τα κατάλληλα προσόντα για να καλύψουν τις θέσεις της επιχείρησης.
2)    Για τη σχεδίαση των οργανογραμμάτων, όπου φαίνεται η θέση του κάθε εργαζομένου.
3)    Για τις άδειες, τις απουσίες, καθώς και την ασφάλιση των εργαζομένων.
4)    Να εξετάζω και προσπαθώ να λύσω τα προβλήματα των εργαζομένων.
5)    Για τη σχεδίαση ενός συστήματος ελέγχου εργασίας και απόδοσης του εργαζομένου.


ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

Βασιλίνα Σώλου

Ως Γενική Διευθύντρια είμαι προϊσταμένη και συντονίστρια όλων των δραστηριοτήτων της βιομηχανίας. Εκτελώ όλες τις αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιχείρησης. Τα καθήκοντά μου είναι να σχεδιάζω τη στρατηγική της επιχείρησης. Είμαι υπεύθυνη για την υλοποίηση των στόχων της εταιρείας. Επίσης πρέπει να καθορίζω τις δραστηριότητες της επιχείρησης , τους στόχους κάθε τμήματος, καθώς και να ελέγχω τις διαδικασίες για την επιτυχία τους. Σε συνεργασία με τους υπεύθυνους των διαφόρων τμημάτων πρέπει να καθορίζω τα χρονοδιαγράμματα των εργασιών. Ακόμη σημαντικό είναι να καθορίζω τα κριτήρια αξιολόγησης  και τα οφέλη αποδοτικότητας. Να ενημερώνω το Διοικητικό Συμβούλιο για την πρόοδο της εταιρίας. Να μεταφέρω τις αποφάσεις και να ενημερώνω για τις εξελίξεις που διαγράφονται στην τοπική και διεθνή αγορά. Τέλος πρέπει να αντιπροσωπεύω την εταιρία σε εκδηλώσεις και να την εκπροσωπώ υπογράφοντας τα επίσημα έγγραφα.










Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων

Χαρά Τασούλα

Ως Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων διευθύνω το τμήμα της επιχείρησης που έχει ως αντικείμενο τη σχεδίαση , την εγκατάσταση και τη συντήρηση του Πληροφοριακού Συστήματος της επιχείρησης. Ως πληροφοριακό σύστημα νοείται ένα σύνολο από συσκευές και προγράμματα που έχουν σκοπό να παρέχουν υπηρεσίες αποθήκευσης, επεξεργασίας και ανάκτησης πληροφοριών. Οι υπηρεσίες του τμήματος μου καλύπτουν επίσης τις ανάγκες της διοίκησης, της παραγωγής και όλων των άλλων δραστηριοτήτων που εξελίσσονται στη βιομηχανία μου, όπως την οργάνωση γραφείου διαδικτύου και πάρα πολλών άλλων. Ακόμη το τμήμα μου, δηλαδή το τμήμα πληροφοριακών συστημάτων παρέχουμε επιπλέον τεχνική βοήθεια και την υποστήριξη και την εκπαίδευση στους χρήστες του συστήματος. Αυτές είναι οι ενέργειες που εγώ ως Διευθυντής  και οι συνεργάτες μου προσφέρουμε στη Βιομηχανία.


Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων

Αλεξάνδρα Τζίκα

Με τον όρο δημόσιες σχέσεις μπορεί κανείς να εννοεί την προσπάθεια δημιουργίας καλής εικόνας για μια επιχείρηση  στο ευρύτερο κοινό. Ο κοινωνικός ρόλος που διαδραματίζουν οι Δημόσιες σχέσεις είναι να επιδιώκουν τα συμφέρον της επιχείρησης με το συμφέρον του συνόλου. Στόχος της είναι η καλή επικοινωνία της διοίκησης με τους μετόχους και τους εργαζόμενους της επιχείρησης, η επικοινωνία της επιχείρησης με πελάτες, καταναλωτές και προμηθευτές, η προβολή της επιχείρησης , η αποδοχή της από το κοινωνικό σύνολο και η συνεχής ενημέρωση των εργαζομένων. Κάποια παραδείγματα δραστηριοτήτων του τμήματος Δημοσίων σχέσεων είναι η προώθηση έντυπου, η ενημέρωση της ιστοσελίδας της εταιρείας και η προβολή της στα ΜΜΕ των μέτρων προστασίας του περιβάλλοντος. Το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων σε συνεργασία με το τμήμα  μάρκετινγκ, συμμετέχει στο σχεδιασμό του σήματος της εταιρείας.

Διευθυντής έρευνας και Ανάπτυξης

Μαριάμ Τζογάνη

Ως Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης είμαι επιστήμονας ερευνητής ειδικευμένος σε επιστήμη σχετική με τα προϊόντα που παράγει η επιχείρηση. Είμαι αρμόδιος για να συντονίζω τις έρευνες και τα πειράματα που πραγματοποιούνται στο τμήμα μου. Επίσης στο τμήμα μου συμμετέχουν πολλές διαφορετικές ειδικότητες. Στη βιομηχανία γίνεται έρευνα για να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των καταναλωτών και να μειωθεί το κόστος των προϊόντων της. Το βασικότερο τμήμα της είναι το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης. Για την αποτελεσματικότητα των ερευνών και των πειραμάτων συνεργάζομαι και με τους διευθυντές άλλων τμημάτων , όπως για παράδειγμα Με τον Διευθυντή Marketing, για την καλύτερη ενημέρωση των αναγκών της αγοράς. Μέσω της έρευνας έχουν ανακαλυφθεί και βελτιωθεί γνωστά προϊόντα. Έτσι ως διευθυντής έρευνας και ανάπτυξης θα συνεχίσω να συντονίζω τις έρευνες και τα πειράματα για τα βελτιωμένα προϊόντα




5.Υλικά-Αξία υλικών
Μαριάμ Τζογάνη

ΥΛΙΚΑ
ΑΞΙΑ
Πλαστικό γρασίδι
6,20
Χαρτόνι
50λ
2 ξύλινα   τέρματα
2
Posca
3
Πλαστικές κερκίδες
10
Σίδερο (διαφόρων χρήσεων)
3
Διαφημιστικά χαρτιά
1
Πλαστικά ανθρωπάκια
1,50
Βενζινόκολλα
3
Ξύλινος πίνακας
3,10
Δίχτυα
20λ
Σύνολο
33,50











6.Εργαλία και μηχανές
Χρυσούλα Στραβοδήμου

Ηλεκτρικά πριόνια
Σφικτήρες
Σφυριά
Πένσες
Κατσαβίδι
Πιστολάκι Θερμοσιλικόνης

7. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

Αλεξάνδρα Τζίκα

1 εβδομάδα
Συζήτηση θεμάτων των έργων με την καθηγήτρια
2 εβδομάδα
επιλογή έργου
3 εβδομάδα
επιλογή υλικών
4 εβδομάδα
Αγορά υλικών
5 εβδομάδα
Κόψιμο γυψοσανίδας για την κατασκευή σκελετού του γηπέδου
6 εβδομάδα
Βάψιμο γυψοσανίδας
7 εβδομάδα
Συγκόλληση πράσινου χλοοτάπητα
8 εβδομάδα
Βάψιμο χλοοτάπητα
9 εβδομάδα
Κατασκευή κερκίδων
10 εβδομάδα
Βάψιμο κερκίδων
11 εβδομάδα
Κατασκευή τερμάτων
12 εβδομάδα
Συγκόλληση τερμάτων
13 εβδομάδα
Κατασκευή πλαστικών προβολέων
14 εβδομάδα
Τοποθέτηση προβολέων
15 εβδομάδα
Κατασκευή μαρκίζων για σπόνσορες
16 εβδομάδα
Κατασκευή κερκίδων για ποδοσφαιριστές/προπονητές
17 εβδομάδα
Κατασκευή ποδοσφαιριστικής ομάδας
18 εβδομάδα
Τοποθέτηση παικτών
19 εβδομάδα
Ψέκασμα με ειδικό σπρέι χρώματος για βάψιμο πλευρών
20 εβδομάδα
Κόλλημα χορηγών στις κερκίδες
21 εβδομάδα
Έκθεση έργων





ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ



8.Επίλογος
Γενικά Στοιχεία του νέου Σταδίου
  • Οι διάσημοι δίδυμοι πύργοι έχουν κάνει τον τρόπο για ένα εικονικό τόξο πάνω από το γήπεδο, το οποίο έχει πλήρως ανακαινιστεί και είναι σήμερα ένα από τα πιο σύγχρονα και εντυπωσιακά γήπεδα του κόσμου
  • Το νέο Γουέμπλεϊ άνοιξε τις πόρτες του το 2007
  • Το στάδιο είναι τώρα και πάλι το σπίτι της εθνικής Αγγλίας πλευρά, καθώς και το FA Cup Final και ημιτελικοί, η Football League Cup Final, το FA Community Shield, η Football League Κύπελλο Finals και The Rugby Football League Challenge Cup Final. Το στάδιο φιλοξενεί επίσης τακτικά άλλες σημαντικές αθλητικές εκδηλώσεις όπως ένα κανονικό παιχνίδι εποχής NFL και επικές μουσικές συναυλίες
  • Το αρχικό στάδιο Wembley ήταν γνωστή ως αυτοκρατορία Στάδιο, και χτίστηκε ως κεντρικό στοιχείο μιας Βρετανικής Αυτοκρατορίας Έκθεση στο τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου
  • Αν και δεν άνοιξε επίσημα από τον βασιλιά Γεώργιο Ε 'έως τις 23 Απριλίου 1924, το γήπεδο φιλοξένησε την πρώτη του FA Cup τελικό του προηγούμενου έτους, όταν περίπου 200.000 άνθρωποι στοιβάζονται για να παρακολουθήσουν Μπόλτον FC ήττα Γουέστ Χαμ 2-0. Αυτό αγώνα περίφημα έγινε γνωστό ως το «White Horse τελικό», ως τοποθετημένο αστυνομικός πήρε στον αγωνιστικό χώρο για να κρατήσει τους οπαδούς στο κόλπο
  • Το παλιό στάδιο, το όνομά του από το προάστιο βόρεια του Λονδίνου στο οποίο βρίσκεται, θα χρησιμεύσει ως εστιακό σημείο του αγγλικού ποδοσφαίρου από τότε μέχρι που κατεδαφίστηκε το 2003 για να ανοίξει ο δρόμος για τη σημερινή δομή
  • Γουέμπλεϊ φιλοξένησε τους Ολυμπιακούς του 1948 και το τελικό του EURO '96, αλλά, από την αγγλική πλευρά, αναμφισβήτητα καλύτερη στιγμή του ήρθε στις 30 Ιουλίου 1966, όταν ο Geoff Hurst σκόραρε χατ-τρικ για να εμπνεύσει την Αγγλία σε 4-2 επιπλέον χρόνο νίκη εναντίον της Δυτικής Γερμανίας στον τελικό του Παγκόσμιου Κυπέλλου της FIFA
  • Το γήπεδο έχει περίμετρο 1 χλμ.
  • Υπάρχουν 107 μέτρα της διαδρομής παρουσίαση τρόπαιο - το παλιό γήπεδο είχε 39 βήματα
  • Το νέο Γουέμπλεϊ περικλείει 4.000.000 m³ εντός των τειχών της και υπό την σκέπη της. Αυτό είναι το ισοδύναμο των 25.000 διώροφα λεωφορεία ή 7 δισεκατομμύρια πίντες γάλακτος
  • Το βαθύτερο των πασσάλων, οι οποίοι αποτελούν τα θεμέλια, στα 35 μέτρα, είναι τόσο βαθιά όσο οι δίδυμοι πύργοι ήταν ψηλά
  • Το νέο γήπεδο είναι τέσσερα μέτρα χαμηλότερο από το προηγούμενο βήμα
  • Αγωνιστικό χώρο του σταδίου ενισχύεται από την τεχνολογία που συνδυάζει desso συνθετικό γρασίδι με το πραγματικό γρασίδι Wembley για να ενισχύσει την επιφάνεια
  • Το σύστημα αυτό παρέχει ένα σταθερά υψηλό επίπεδο επιφάνειας παίζει στο Γουέμπλεϊ και επιτρέπει τη χρήση πολλαπλών χώρος για να φιλοξενήσει το ποδόσφαιρο, το ράγκμπι, το αμερικανικό ποδόσφαιρο και μουσικές εκδηλώσεις
  • Ο αγωνιστικός χώρος καλύπτεται από ειδικά σχεδιασμένο προστατευτικό πάνελ για ροκ συναυλίες που δημιουργεί χώρο για μέχρι 25.000 οπαδούς να σταθούν
  • Κάθε μία από τις δύο γιγαντοοθόνες στο νέο γήπεδο είναι το μέγεθος της εγχώριας 600 τηλεοράσεων
  • Το συνολικό μήκος των κυλιόμενων κλιμάκων είναι το ίδιο με ένα μετρητή 400 στίβο
  • Στο Γουέμπλεϊ τρόπαια παρουσιάζονται στην νικήτρια ομάδα από το Βασιλικό Κουτί παρά στον αγωνιστικό χώρο
  • Το Royal Box είναι στην παραδοσιακή θέση - στο μέσο της βόρειας περίπτερο - όπως και στο παλιό Στάδιο Γουέμπλεϊ


9.Βιβλιογραφία
Χαρά Τασούλα


           1.        Από Βιβλία
i.     Τεχνολογογία Α΄ Γυμνασίου
Συγγραφέας: Νικόλας Γλώσσας
Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων Αθήνα
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
i.       Τεχνολογία Β΄ Γυμνασίου
Συγγραφείς: Ρηγώ Τσακατούρα
Βασίλειος Δημητρόπουλος
Σεραφείμ Τριβέλλας
Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων Αθήνα
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και θρησκευμάτων


                              2.           Από τι διαδίκτυο
Lttp://el.wikipedia.org
www.livepedia.gr












10.Φωτογραφίες



































Τέλος















1 σχόλια:

Τη 8 Απριλίου 2013 στις 7:49 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

Ρε χαηβάνια ξεχάσατε κάποιες θέσεις και οι εικόνες δεν διαβάζοντε!!!!No0o0o0o0o0o0o0o0bs

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα